понеділок, 19 березня 2018 р.

Використання інтелектуальних карт в освіті


Інтелектуальна карта — це схема радіальної організації, 
яка візуалізує певну інформацію у процесі її оброблення людиною. 

За допомогою складених за певними правилами карт можна створювати, візуалізувати, структурувати й класифікувати ідеї та наочно представляти доволі складні концепції й великі обсяги інформації. Інтелектуальні карти часто розглядають як один із візуальних органайзерів, який відображає смислові схеми та допомагає керувати інтелектуальними процесами, пов’язаними з академічним навчанням.

 Інтелектуальні карти в освітньому процесі:
 сприяють інтелектуальному пошуку і розвитку, 
виробленню нових систем поглядів забезпечують реалізацію засад інтегрованої освіти,
відображаючи системність і цілісність знань
 поліпшують процеси запам’ятовування й оброблення інформації людиною
 унаочнюють матеріали, які слід вивчити та засвоїти 
навчають своєрідній техніці мислення стимулюють творчий розвиток особистості.




В основу сучасного соціокультурного простору освіти покладено такі характеристики, як інноваційність та інтегративність. Актуалізація питання готовності педагогів до інноваційної діяльності потребує постійного творчого зростання та самовдосконалення кожного педагога на основі розуміння ролі особистості в навчанні, яка реально має стати суб’єктом пізнання, навчання, освоєння досягнень культури людства. Це є умовою ефективності сучасного освітнього процесу, спрямованого на забезпечення умов для формування Особистості шляхом привласнення здобутків національної та загальнолюдської культури. Актуальність нашого дослідження зумовлена потребою пошуку таких науково-педагогічних засад організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі, які були б середовищем особистісного розвитку дитини та забезпечували б формування у дітей цілісної картини світу.
Одним із ефективних шляхів розв’язання цього завдання є побудова освітнього процесу на інтеграційних засадах на основі використання інтелектуальних карт. Метою даної статті є презентація ефективного методу застосування інтелектуальних карт у плануванні і організації освітнього процесу та оптимізації навчально-пізнавальної і творчої діяльності всіх його учасників. Зупинимося детальніше на термінологічних визначеннях та історичному аспекті даного методу. Інтелект-карта («карта розумових дій», «ментальна карта», «карта пам’яті», в оригіналі — Mind Map) — це схема, яка візуалізує певну інформацію при її обробці людиною, це спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою структурно-логічних схем радіальної організації. Карта пам'яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв'язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї.
В основі цієї техніки — принцип «радіального мислення», що належить до асоціативних розумових процесів, відправною точкою або точкою дотику яких є центральний об'єкт. За допомогою складених за певними правилами карт можна створювати, візуалізувати, структуризувати і класифікувати ідеї та наочно представляти досить складні концепції і великі обсяги інформації [1].
Така карта дає змогу майже на кожне поняття дивитися крізь призму його міжсистемних зв’язків, а в процесі її складання людина не лише відтворює власне уявлення щодо взаємозв’язків ключового поняття з іншими, а певним чином усвідомлює логічну послідовність пошуково - орієнтувальних дій, тобто краще засвоює не лише саме знання, а й опановує способи його здобуття [2].
Суть інтелект-карт полягає в пов’язуванні окремих елементів головним чином асоціативними зв’язками, найбільш звичними саме для людського мислення і пам’яті. Вважається, що подібний метод візуалізації інформації вперше застосував філософ Порфирій Тіросський ще в ІІІ столітті нашої ери, намагаючись розібратися в концепціях Аристотеля. Серйозні сучасні розробки в даному напрямі відносяться до 1960-х років і були пов’язані з розвитком теорії семантичних мереж стосовно вивчення людського мислення в процесі навчання. Базові правила для «Concept mapping» (способу представлення і взаємопов’язування думок) розробив професор Джозеф Новак з Корнуельского університету, який запозичив цю ідею з теорії Девіда Аусубела стосовно важливості попереднього досвіду для формування нових концепцій.
Англійський психолог, відомий дослідник із проблем інтелекту, психології навчання і проблем мислення Тоні Бьюзен значно спростив техніку побудови інтелект-карт, а також зробив їх радіальними, тобто такими, що будуються навколо якоїсь центральної думки або проблеми. Саме така технологія отримала назву Mind Mapping і вперше була представлена світу весною 1974 року. Тоні Бьюзен визначив характерні риси та етапи будови інтелект-карти:
1. Об’єкт уваги зосереджений у центральному образі.
2. Основні теми, пов’язані із об’єктом уваги, розходяться від центрального образу у вигляді гілок.
3. Гілки, які приймають форму плавних ліній, позначаються чи пояснюються ключовими словами чи образами. Другорядні ідеї також зображуються у вигляді гілок, які відходять від гілок більш високого порядку [1].
Приклад інтелектуальної карти У Росії відомі дослідження К. Васильєвої, яка створила «Russian mind maps» — технологію розвитку ефективного мислення на основі інтелект-карт, що гармонічно розвиває логічне мислення, уяву та зорову пам'ять, дозволяє мислити «системно і цілісно», запам’ятовувати на 100% підручники, аналізувати, систематизувати та структурувати великі об’єми інформації [6].
Окрім цього, останнім часом інтелектуальні карти як засіб організації навчально-пізнавальної діяльності застосовуються в різних ланках вітчизняної та зарубіжної освіти і отримали багато різноманітних визначень. Так, у вищій школі спосіб застосування цих карт-схем має назву «метод концептуальних карт» (Л. Карпинська, Н. Іванченко, Л. Тархова). Щодо середньої школи, інтелектуальні карти отримали назву «схеми орієнтувальних дій» (Т. Лазарєва), а також «схеми розумових дій». У дошкільній освіті методику застосування карт розумових дій розробила Н. Гавриш [2].
Використання інтелектуальних карт в освітній діяльності. Як зазначає Тоні Бьюзен, із розвитком мозку дитини, особливо з набуттям нею навичок мови, у дитини формуються своєрідні внутрішні інтелект-карти. Одне із перших слів, яке вимовляє дитина, — це слово «мама», і «мама» — це центр інтелект-карти! Від цього слова (і образу!) для дитини, як промені, виходять такі поняття, як любов, їжа, тепло, захист, транспорт, виховання.
Таким чином, дитина інстинктивно оперує своєрідними інтелект-картами від моменту, коли вона народилась, і все своє життя, будуючи свої знання навколо центрів - радіантів у вигляді нескінченних і густо переплетених асоціативних гілок, які Стають потім, в зрілому віці, тим, що називають багажем знань, інтелектуальним капіталом. Педагогу необхідно слідкувати, щоб ця мережева структура інтелекту його учнів постійно отримувала підживлення — як запоруку його нескінченного розвитку. Крім того, йому слід навчити їх оперувати зовнішнім відображенням цієї структури, яким є інтелект-карта [1].
Застосування інтелектуальних карт як засобу та методу організації навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку може стати основою для планування та організації освітнього процесу в сучасному дошкільному закладі. Як було вже зазначено, методичні рекомендації з цього питання розроблено Наталією Гавриш [2; 3], а в даній статті ми представимо досвід використання цього методу в Рівненському навчально-виховному комплексі №1, зокрема в контексті планування та організації освітнього процесу за тематичним принципом на основі інтеграції змісту освіти.
Насамперед нагадаємо, що Базовий компонент дошкільної освіти в Україні та Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» актуалізують питання інтегрованої освіти дошкільників як такої, що формує цілісну картину світу та відповідає особливостям сприйняття дитиною себе та довкілля. У свою чергу, інтелектуальна карта як процес та результат пізнавальної діяльності відображає міжсистемні (тобто інтегровані!) зв’язки ключового поняття, дає змогу вибудувати логіку вивчення певної теми, реально інтегруючи зміст освіти. Плануючи та організовуючи життєдіяльність дошкільників за тематичним принципом (тобто, конкретизуючи пізнавальний зміст упродовж одного (рідше - двох) тижнів за певною темою), використовуємо концептуальну карту.
Ця карта складається вихователями перед опрацюванням певної теми, при визначенні понятійного поля та пізнавального змісту, який буде опрацьовуватися потім у спільній діяльності вихователя та дітей. Концептуальна карта окреслює коло тих понять, які асоціативно пов’язані з ключовим поняттям теми, демонструє їх взаємозв’язки в більш широкому вимірі, торкається глибинного, філософського смислу певних понять на доступному дітям рівні.
Така структурно-логічна схема допомагає «побачити», відчути як основну ідею певної теми, так і ті межі, в яких ця ідея може бути реалізована з дітьми певного віку та певних можливостей. Для прикладу, опишемо концептуальну карту до теми «Такі різні дороги», яка ілюструє такі змістові інтеграційні взаємозв’язки: • дорога - це шлях, і дороги бувають різними: прямими-кривими- хвилястими..., міськими-сільськими-лісовими..., вузькими-широкими..., наземними-морськими-повітряними..., безпечними-небезпечними.. • дороги бувають казковими: лісова стежинка чи широкий шлях, у кожній казці - своя доріжка або навіть роздоріжжя. куди приводять героїв казкові дороги? • дорога в житті людини - як життєвий шлях: вона наповнюється подіями, буває довгою, багатою на події, зустрічі, справи, буває радісною і щасливою.. .
Хто допомагає людині йти її життєвою дорогою?.. • незвичайні дороги - це дороги мандрівників, дороги до нових країв і нових відкриттів; • дороги в світі природи - також особливі: які вони? куди ведуть? що ми візьмемо з собою в подорож? з ким зустрінемося на лісових доріжках?... • у кожної дитини є свої дороги: до дитячого садка та додому, до бабусі. до магазину. в парк та на море. З якими емоціями пов’язані ці дороги? З якими людьми? тощо.
На основі такої концептуальної карти укладається система навчально - пізнавальної діяльності дітей (загальногрупові та малі форми її організації), а також конкретні щоденні форми організації пізнавальної, художньо - продуктивної, театралізованої та іншої діяльності дітей. Важливим моментом у безпосередній роботі вихователя з дітьми є складання інтелектуальних карт — за активної участі дітей, у процесі обговорення та пошуку асоціативних зв’язків, у коментуваннях та доповненнях у різних формах життєдіяльності.
Як зазначає Н. Гавриш, інтелектуальна карта є комбінованим методом навчання, який поєднує пізнавальну, мовленнєву, художньо-продуктивну, навіть рухову чи театралізовану діяльність дітей [3].
Вона створюється дітьми спільно з вихователями як художній продукт (колаж) упродовж певного часу (від одного заняття до кількох днів). Така карта є ілюстрованою, з написами, картинками, малюнками, фрагментами аплікаційних дитячих робіт.
Під кінець тематичного циклу така карта є і унаочненням опрацьованої теми, і своєрідним посібником для узагальнення, обговорення та підведення підсумків. Окрім того, окремі карти стають наочними посібниками для дітей інших груп при опрацюванні відповідних чи схожих тем. Узагальнимо цінність використання методу концептуальних (інтелектуальних) карт у роботі з дітьми:
• Насамперед, створення таких карт допомагає відобразити не лише поверхові, видимі взаємозв’язки понять та явищ, що стосуються певної теми. Значно важливішим є осягнення глибинних взаємозв’язків - філософських, соціально-культурних тощо. Карта-схема орієнтує педагога і дітей на осмислення, розкриття взаємозв’язків понять із життєвими ситуаціями, з досвідом дітей, формуючи таким чином їх життєву компетентність.
• Зміст карт реально відображає принцип інтеграції змісту освіти. Використання цього методу дає можливість творчого опрацювання будь-якої теми, можливість варіативності в поєднанні як змісту пізнання, так і форм організації діяльності дітей.
• Наявність вже готової концептуальної карти значно полегшує вихователям планування, тобто визначення змісту навчально-пізнавальної діяльності дітей. Це і є той «стрижень», якого так часто не вистачає в конкретній практичній діяльності педагога.
Опанувавши цей метод, переконуємося, що він стає основою цікавої, змістовної і кожного разу неповторної спільної діяльності педагогів та дітей - за умови бажання педагогів вийти за рамки звичного предметного планування та традиційного розуміння навчально-виховного процесу в дошкільному закладі як шкільної моделі дошкільної освіти. Вважаємо за необхідне також навести деякі приклади використання інтелект-карт в освітньому процесі загальноосвітнього закладу.
1. У початковій школі метод інтелект-карт може з успіхом застосовуватись як метод колективної пізнавальної діяльності учнів, як демонстраційний метод для розуміння та унаочнення багатьох тем та понять, як метод оптимізації навчальної діяльності учнів.
2. Українська мова — складання карт може допомогти розблоковувати творчу уяву, скласти план написання твору чи есе. З її допомогою можна резюмувати книги, вірші і п'єси або навіть аналізувати засоби масової інформації і друкарські статті.
3. Математика — карти розуму можуть бути використані для запису даних і сортування формул.
4. Історія — використання карти для підсумовування інформації і сортування фактів, що мають відношення до історичних подій.
5. Іноземні мови — використання карти розуму допоможе переглянути і нагадати словниковий запас, організацію ключових фраз, використаних у письмовій роботі.
6. Дизайн і технології — використання карти дозволить планувати об’ємні роботи і ефективно структурувати та обробляти інформацію.
7. Особливо важливим є те, що інтелект-карти винятково корисні для дітей із «нездатністю» з тієї чи іншої причини до навчання. Тобто, такі структурно-логічні схеми є однозначно ефективним методом в інклюзивній освіті. Особливо це стосується дислексії: звільняючи дитину з-під «тиранії семантики», яка інколи відповідальна за 90% проблеми, інтелект-карта дає їй можливість висловлювати свої думки природним, повним і швидким способом [7].
Зазначимо ще деякі сфери застосування інтелект-карт у плануванні, організації та здійсненні освітнього процесу. Так, в освітньому менеджменті інтелект-карти можуть стати методом викладання навчальних курсів, збільшити ефективність тренінгів і навчання в рамках підвищення кваліфікації.
Вони можуть використовуватися при проведенні групових заходів — як засіб організації роботи, як засіб протоколювання, а також при підготовці публічних виступів та презентацій. Інтелектуальні карти — це ідеальне рішення для планування і підведення підсумків будь-якого дослідження чи при реалізації проектних робіт. Інтелект-карти можуть бути і своєрідним психологічним інструментарієм. Вони використовуються для самоаналізу (при виборі професії та зміні роботи, прийнятті певного рішення, визначенні власних цілей і життєвих цінностей), для аналізу і вирішення міжособистісних проблем, при веденні щоденника, складанні планів.
Підсумовуючи викладений у статті матеріал, зазначимо, що інтелект-карти можуть стати невід’ємною складовою освітнього процесу. Цей метод сприяє інтелектуальному пошуку і розвитку, виробленню нових систем поглядів, забезпечує реалізацію засад інтегрованої освіти, відображаючи системність і цілісність знань, у середньому на 10-15% покращує запам’ятовування і обробку інформації людиною, унаочнює матеріал, що пропонується до вивчення та засвоєння, є своєрідною технікою мислення та засобом творчого розвитку особистості.
Як зазначає Тоні Бьюзен, інтелект - карти «підвищать вашу компетентність, внесуть у ваше життя більше радості, впорядкованості та задоволення»[1].
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Бьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен; пер. з англ. Е. А.Самсонов. - 2-е изд. - Мн.: Попурри, 2003. - 304 с.
2. Гавриш Н. В. Інтегровані заняття: методика проведення / Н. В.Гавриш. - К.: Шкільний світ, 2007. - 128 с.
3. Гавриш Н. В. Цікава філософія для дітей: методичний посібник [для творчих педагогів і батьків дітей дошкільного й молодшого шкільного віку] / Н. Гавриш, О. Ліннік. - К.: Шкільний світ, 2011. - 128 с.
4. Жоголєва Н. В., Байсара Л. І. Психологія візуального мислення та засоби його формування при навчанні [Електронний ресурс] / Н. В.Жоголєва, Л. І.Байсара. - Режим доступу: Http://www. rusnauka. com/22_NIOBG_2007/Psihologia/25170.doc/htm.
5. Носова І. О., Кондратенко Г. М. Методика використання опорних конспектів для активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях з трудового навчання [Електронний ресурс] / І. О.Носова, Г. М.Кондратенко. - Режим доступу: Http://nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/ Nchnpu_13/2010_7/30.pdf.
6. RUSSIAN MIND MAPS [Електронний ресурс]. - Режим доступу: Www. yugzone. ru/.. ./russian_mind_map. doc.
7. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www. eduwiki. uran. net. ua/wiki/index. php. Дата надходження до редакції: 8.05.2012 р.





 40 способів використання google apps 

  1. 1. 40 способов использования Google Apps в образовательном учреждении●●●●● original content: +Julia Stiglitz created by: +Becky Evans
  2. 2. Ссылка на презентацию (оригинал) goo.gl/ytuvt
  3. 3. Цели ● Используйте эти способы как основу для реализации Google Apps в вашей школе. ● Эти инструменты помогут вам увеличить эффективность взаимодействия участников образовательного процесса.
  4. 4. Основные услуги GMail
  5.  Держите все под рукой и ищите нужное мнгновенно Talk Чат и видеовстречи такие же простые как почта Groups 
  6. Творить и работать в команде - просто! 
  7. Calendar 
  8. Делитесь своим расписанием и календарями. 
  9. Drive 
  10. Создавайте в совместной работе.
  11.  Sites
  12.  Создавайте ваши сайты и управляйте ими.
  13. 5. Google Диск Документы Таблицы Презентации
  14. 6. 1. Разрабатывайте планы уроков совместно Используйте Документы Google, чтобы работать над планом урока одновременно вместе с коллегой.
  15. 7. 2. Сохраняйте текущие записи и заметки Делайте текущие заметки в Документах Google и делитесь ими с остальными сотрудникам. Сотрудники смогут получить доступ к заметкам в любое время
  16. 8. 3. Создавайте общедоступное хранилище планов уроков Создайте папку для вашего учебного класса, чтобы делиться с ним материалами. Храните планы уроков в общедоступной папке, чтобы все в школе могли легко найти их и посмотреть.
  17. 9. 4. Совершенствуйте письменную работу Пусть учащиеся работают вместе где и когда угодно. Предоставьте им текущую и одновременную обратную связь. Используйте историю изменений документа, чтобы стимулировать учащихся к ответственной работеCase Study: http://goo.gl/So3PJ
  18. 10. 5. Публикуйте работы учащихся Гибкие настройки общего доступа позволят Вам публиковать работы учащихся, обмениваться ими в рамках класса, школы, города или публиковать в Интернете.
  19. 11. 6. Переводите письма родителям Переводите письма и документы, направляемые родителям и опекунам учащихся, на другие языки. Используйте для этого Файл - Язык ...
  20. 12. 7. Отслеживайте домашнюю работу учащихся Используйте Таблицы, чтобы отслеживать выполнение домашней работы учащихся и делитесь ими с родителями. Если Вы используете одну таблицу, дайте каждому учащемуся условное имя или номер.
  21. 13. 8. Организуйте регистрацию Предоставьте родителям возможность записаться за собрание или школьнуюконференцию, используя электронные таблицы. Используйте просмотр истории изменений, чтобы убедиться, что все грамотно используют лист регистрации. Click here for another way to schedule conferences
  22. 14. 9. Персональные карточки Создавайте карточки с дифференцированными заданиями для учащихся, используя гаджет Flash Cards через меню Вставить - Гаджет... > Flash Cards Gadget
  23. 15. 10. Собирайте и анализируйте информацию Собирайте данные в таблицах, используйте диаграммы и гаджеты, чтобы анализировать информацию и представлять ее графически.
  24. 16. 11. Используйте списки автозаполнения Используйте Google Sets в таблицах. Введите первые 3 элемента. Держите нажатой CTRL и растяните список.
  25. 17. 12. Создавайте потрясающие презентации Используйте Презентации Google, чтобы создавать привлекательные динамические презентации.
  26. 18. Двигайтесь вперед, пробуйте Новички: Обменивайтесь документами с коллегами. Пользователи: Анализируйте историю изменений документов. Продвинутые пользователи: Создавайте динамические диаграммы в таблицах.
  27. 19. Google Формы
  28. 20. Участвуйте в опросахКто победит в ежегодном чемпионатеСША по бейсболу в следующем году?Заполните форму:http://goo.gl/Pz4ETПосмотрите результаты:http://goo.gl/ELXC1
  29. 21. 13. Организуйте тестированиеИспользуйте Формы Google для оценки знаний учащихся до и после обучения, чтобы посмотреть, чему они научились.
  30. 22. 14. Узнавайте, чем интересуются ваши учащиесяПроводите анкетирование учащихся, чтобы выяснить их интересы. Используйте для этого интересные и красочные шаблоны.
  31. 23. 15. Получайте обратную связь Используйте формы для получения обратной связи от коллег, учащихся или родителей через смартфон или планшет. Эти данные будут автоматически сохраняться в электронной таблице.
  32. 24. 16. Публикуйте результаты опросов Поощряйте учащихся к чтению, публикуя списки прочитанной литературы.
  33. 25. 17. Контролируйте дисциплину Следите за дисциплиной учащихся. Делитесь информацией с заинтересованными сторонами. Принимайте меры.
  34. 26. 18. Обрабатывайте результаты опросов с Flubaroo Flubaroo является приложением, позволяющим автоматически обработать результаты опросов, полученные с использованием Форм Google. www.flubaroo.com
  35. 27. Двигайтесь вперед, пробуйте Новички: Создавайте формы и применяйте шаблоны. Пользователи: Используйте диаграммы для отображения результатов. Продвинутые пользователи: используйте Flubaroo для автоматической обработки результатов.
  36. 28. Google Календарь
  37. 29. 19. Планируйте для эффективной работыПланируйте свою и совместную деятельность с помощью календаря Google.
  38. 30. 20. Используйте календарь вместеПоделитесь своим календарем с коллегами, чтобы лучше планировать встречи и события.
  39. 31. 21. Контролируйте общие ресурсы Отслеживайте использование общих ресурсов (аудитории, оборудование) при подготовке мероприятий календаря. Resources checked out during this time
  40. 32. 22. Создайте учебный план на полугодие, год Планируйте свою педагогическую деятельность на предстоящий период с помощью календаря Google.
  41. 33. 23. Планируйте встречи Используйте календарь для планирования родительских собраний или заседаний школьных объединений.
  42. 34. 24. Учите управлять временем Научите ваших учащихся управлять временем, планируя события и сроки.
  43. 35. Двигайтесь вперед, пробуйте Новичок: Создайте событие в календаре. Пользователь: Пригласите других на ваше мероприятие. Продвинутый пользователь: Создайте календарь мероприятий класса с автоматической отправкой приглашений.
  44. 36. GMail 
  45. 37. 25. Общайтесь на разных языкахИспользуйте функцию перевода в GMail для общения с людьми, которые могут говорить на разных языках.
  46. 38. 26. Найдите друзей по переписке Дайте учащимся доступ к переписке со школьниками других стран. С Google Translate это нормально, если они не говорят на одном языке!
  47. 39. 27. Используйте Labs для повышенияпроизводительности Labs является полигоном для испытания экспериментальных функций. Некоторые из них могут быть полезны для вас, так что найдите время, чтобы их изучить.
  48. 40. Двигайтесь вперед, пробуйте Новичок: Создайте письмо и отправьте его коллеге. Пользователь: Примените 3 новых гаджета Labs. Продвинутый пользователь: Найдите класс в другой стране и завяжите с ними переписку.
  49. 41. Google Группы
  50. 42. 28. Организуйте работу в группах Создайте группы участников по интересам, чтобы лучше распределять общие материалы и ресурсы. Группы также позволяют проводить дискуссии среди участников.
  51. 43. 29. Создайте группу поддержки для родителей Создайте группы для родителей, чтобы они могли общаться друг с другом.
  52. 44. Двигайтесь вперед, пробуйте Новичок: Создайте группу по шаблону Google in Education group. Пользователь: Создайте Вашу реальную группу и пригласите в нее 5 участников. Продвинутый пользователь: Создайте группу и разработайте темы форума.
  53. 45. Google Talk
  54. 46. 30. Пригласите лектора в ваш классПригласите лектора в свой класс, чтобы он прочитал для учащихся лекцию черезвидеочат. Или пригласите дедушку, который может поделиться воспоминаниями на уроке истории.
  55. 47. 31. Организуйте внеурочные консультации Пусть учащиеся, не имеющие возможности присутствовать на занятиях, знают, что вы готовы им помочь в часы проведения консультаций- видеоконференций.Case Study: http://goo.gl/yhj8p
  56. 48. Двигайтесь вперед, пробуйте Новичок: Проведите видеочат с коллегами в одной комнате. Пользователь: Организуйте видеоконференцию, в которой примут участие много других участников. Продвинутый пользователь: Предоставьте доступ к экрану и совместной работе с документами во время проведения видеоконференции.
  57. 49. GoogleСайты
  58. 50. 32. Создайте сайт класса Создайте сайт для своего класса. Встройте на него календарь, видео и презентации.Examples: 5th Grade Class Site |  US History Class Site | School Website
  59. 51. 33. Создайте веб-фолио учащихся Используйте сайты для создания ученических веб-фолио, как витрину достижений, наполняемую из года в год.Example: Clemson University ePortfolios
  60. 52. 34. Представьте проекты учащихсяИспользуйте сайты для организации и представления результатов проектнойдеятельности учащихся. Вы также можете участвовать в Global Google Science Fair!
  61. 53. 35. Создайте портал учебных материаловСоздайте портал, содержащий учебно-методические материалы по школьным предметам, используемые на разных ступенях образования.
  62. 54. Двигайтесь вперед, пробуйте Новичок: Создайте простой сайт с информацией о классе. Пользователь: Создайте сайт, содержащий календарь, формы, различные по формату документы и видео. Продвинутый пользователь: Создайте портал для вашего класса и/или тематический сайт в предметной области.
  63. 55. Видео на Диске Google
  64. 56. 36. Добавьте видео Добавьте разрешенные для использования учебные видеоматериалы.
  65. 57. 37. Распространяйте опыт педагогов средствами видеоЗаписывайте и добавляйте видео, сделанное другими учителями, поскольку они демонстрируют различные приемы и методики обучения.
  66. 58. 38. Контролируйте доступ к видео, созданнымучащимися Разрешите учащимся создавать и демонстрировать свое видео в классе, школе, городе и т.д.
  67. 59. Еще
  68. 60. 39. Используйте блоги на уроках Используйте блоги для структурирования материалов и проведения уроков. Учащиеся получают возможность обучаться в режиме онлайн, обеспечивая обратную связь с учителем с помощью записей в блоге.Example: historywithsanders.blogspot.com
  69. 61. 40. Используйте Модератор для расширения дискуссии Расширьте дискуссию, предоставив возможность учащимся голосовать за лучший ответ.  
  70. 62. Готовы начать работать в Google?www.google.com/a/edu
  71. 63. Дополнительные ресурсы
  72. 64. Больше информации о сервисе Диск GoogleGoogle Apps для ОУ - центр обучения пользователей http://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-4-docsGoogle Диск - блогgoogledrive.blogspot.comGoogle Drive Plus Pagehttp://plus.google.com/+GoogleDrive/postsЗаписи вебинаровhttp://www.google.com/enterprise/apps/education/resources/recorded-webinars.html
  73. 65. Больше информации о сервисе Формы GoogleGoogle Apps для ОУ - центр обучения пользователейhttp://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-4-docs/chapter-6Записи вебинаровhttp://www.google.com/enterprise/apps/education/resources/recorded-webinars.html Introduction to Google Forms Advanced Forms Webinar
  74. 66. Больше информации о сервисе Календарь GoogleGoogle Apps для ОУ - центр обученияпользователейhttp://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-3-calendar
  75. 67. Больше информации о сервисе GMailGoogle Apps для ОУ - центр обученияпользователейhttp://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-2-mailGMail Bloghttp://gmailblog.blogspot.comGMail Plus Pagehttp://plus.google.com/+Gmail/postsЗаписи вебинаров
  76. 68. Больше информации о сервисе Google TalkGoogle Apps для ОУ - центр обучения пользователейhttp://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-2-mail/chapter-8
  77. 69. Больше информации о сервисе Google СайтыGoogle Apps для ОУ - центр обученияпользователейhttp://edutraining.googleapps.com/Training-Home/module-5-sitesЗаписи вебинаров

Немає коментарів:

Дописати коментар