
•
відсутність власних позапредметних інтересів і
умінь, які могли б
бути суттєвими для учнів;
•
невміння підтримувати дисципліну на уроці;
•
педагогічні та психологічні помилки в спілкуванні
з дітьми й дорослими,
які не дають достатнього педагогічного авторитету, щоб бути почутими, бути
вшанованими, відчувати любов;
•
нестриманість, агресивність, крикливість як
виявлення відсутності професіоналізму; в психологічному плані подібна
поведінка викликає в нього почуття провини, що ще більше погіршує життя й стосунки з оточуючими,
поглиблює почуття провини і — коло замикається;
•
невміння організувати діяльність, творчість учнів
на уроці, у позакласній
роботі з предмета, невміння бути цікавим, переконливим і успішним педагогом;
•
невміння щодня створювати поле й обставини,
можливості для успіху
Як це не дивно, але багато хто з учителів не хоче,
не любить і не вміє
слухати, отже, розуміти своїх учнів.
Учитель — це постійний стан пошуку, потреба в , спосіб життя.
Посада передбачає владу, і перед учителем стоїть найважливіше
моральне завдання —
або відмовитися від влади, і тоді необхідно опанувати психолого-педагогічні
методи впливу, не сподіваючись на адміністративний ресурс, або користуватися
владою завжди в інтересах учня, розумно поєднуючи необхідні вимоги зі
стимулами, індивідуальний підхід з
освіченою толерантністю.
Попередніми умовами успішного виховного процесу є:
•
залучення й зацікавлена участь батьків у виховному процесі;
•
створення або наявність позитивного
психолого-педагогічного клімату;
•
всебічне піклування адміністрації про вчителя (програма соціально-економічної,
медичної, психолого-педагогічної підтримки);
• добре поставлена система підвищення
кваліфікації педагогів.
Сприяння усім дітям в самореалізації в конкурсному освітньому просторі і реалізація їх особистих надбань у навчально-виховному процесі.
Найбільш складна й трудомістка задача: предметна диференціація. Учитель має розробити по кожній темі диференційовані завдання й задачі не менш ніж трьох рівнів, використовувати усі рівні при поясненні нового матеріалу й навчанні для кожної групи особливий методичний арсенал, узгодити способи й форми оцінювання кожної підгрупи, шляхи переходу з однієї підгрупи до іншої.

Сприяння усім дітям в самореалізації в конкурсному освітньому просторі і реалізація їх особистих надбань у навчально-виховному процесі.
Найбільш складна й трудомістка задача: предметна диференціація. Учитель має розробити по кожній темі диференційовані завдання й задачі не менш ніж трьох рівнів, використовувати усі рівні при поясненні нового матеріалу й навчанні для кожної групи особливий методичний арсенал, узгодити способи й форми оцінювання кожної підгрупи, шляхи переходу з однієї підгрупи до іншої.

Немає коментарів:
Дописати коментар