Перелік та зміст тем
для опрацювання учителями математики
для проведення шкільної практичної конференції:
1.Інноваційне
навчальне середовище для підготовки учня до ЗНО з математики;
2.
Якість математичних сайтів для самоосвіти як фактор сталого розвитку
суспільства та проблеми математичної культури громадян.
3.
Урок математики в контексті формування ціннісної шкали науково-теоретичних, діяльнісно-практичних компетенцій.
4.
Проблема формування тестологічної
культури в учнів, що вивчають математику за різними рівнями.
5.
Формування та розвиток просторової уяви учнів за допомогою перетворення фігур у конструктивній
стереометрії.
6.Формування
та удосконалення навичок та умінь учнів
проводити роботу із доведенням теорем.
7.
Вплив інтеграційних процесів в освіті на моделювання математичної культури
громадян.
8.
Реалізація адаптивної системи навчання планіметрії в середній школі.
9.
Технології мобільного навчання учнів в школі
10.
Структура та рівні формування ІКТ-компетенцій в учнів.
11.Формування
математичної компетенції в учнів старшої школи.
12.
Роль обчислювальних навиків та умінь у формуванні математичної компетентності
учня.
13.
Роль електронних середовищ для математичних досліджень учнів.
14.
Аспекти формування продуктивного мислення та дослідницької компетентності в
учнів
15.
Проблематика та перспективи динамічної системи знань учнів з математики.
16.Система
роботи з математично обдарованими дітьми у системі МАН.
17.
Медіакомпетентність як складова орієнтації учня в інформаційному просторі.
18.
Структура та зміст програмно-методичного забезпечення для навчання
фундаментальним фізико-математичним дисциплінам.
19.
Класифікація та статистика помилок учнів під час виконання відкритої частини
завдань ЗНО з математики.
20.
Використання інтерактивного сервісу для перевірки навчальних досягнень учнів з
математики.
21.
Використання інтерактивного сервісу в MS Excel для перевірки навчальних досягнень учнів з
математики.
22.
Використання інтерактивного сервісу в ВОЛЬФРАМ АЛЬФА для дослідження властивостей математичних моделей.
23.
Використання інтерактивного сервісу в GeoGebra для
дослідження властивостей функцій та різних
математичних моделей.
24.
Використання інтерактивного сервісу в MS Excel для створення і дослідження властивостей математичних
моделей.
25.
Елементи комбінованого(змішаного) навчання математиці як вимога часу.
Немає коментарів:
Дописати коментар