середа, 8 жовтня 2014 р.

Задачі педагогічної логістики











Задачі, які розв’язуються в педагогічній  логістиці, поділяються на сім груп:
  • глобальні;
  • загальні;
  • регіональні;
  • спеціальні;
  • локальні;
  • групові;
  • індивідуальні.
Глобальною (головною) задачею логістики є досягнення максимального ефекту з мінімумом витрат в умовах нестабільної ситуації на ринку освітніх послуг.
До глобальних задач педагогічної логістики відносять також моделювання логістичних систем і умов їх надійного функціонування в глобальній інформаційній системі Інтернет.
До загальних задач педагогічної логістики відносяться:
  • створення освітніх систем для регулювання матеріальних та інформаційних потоків;
  • контроль за рухом користувачів в освітніх інформаційних потоках;
  • визначення виграшної стратегії  навчання і  успішної технології фізичного переміщення користувачів у межах освітніх систем;
  • розробка способів управління рухом освітніх послуг;
  • стандартизація рівнів освіченості користувачів й умови використання їхнього ресурсу та досвіду;
  • виявлення незбалансованості між потребами в освіті і можливостями купівлі освітніх послуг й отримання досвіду;
  • прогнозування обсягів загальної освіченості користувачів, їх збагачення досвідом та самореалізації;
  • прогнозування попиту на освітні товари, що виробляються і переміщуються в рамках логістичної системи;
  • розподіл  інформаційних засобів навчання між користувачами;
  • оптимізація технічної і технологічної структур автоматизованих освітніх-технологічних комплексів для дистанційного навчання;
  • організація вільного і паролевого обслуговування споживачів освітніх систем.
До спеціальних задач логістики можна віднести:
  • cтворення мінімальних інформаційних запасів;
  • максимальне скорочення часу зберігання інформації в запасах;
  • оптимізація часу передавання інформації  між користувачами.
Задача управління логістикою на практиці зводиться до управління кількома компонентами, що становлять так званий«logistics mix»:
  • навчальні приміщення (окремі  спеціальні будівлі, центри дистриб’юції освітніх послуг,  приміщення для лабораторних та практичних занять);
  • запаси (обсяги інформації для кожної професії, місце знаходження інформаційного запасу);
  • передавання інформації(види зв'язків, часові терміни, види  та формати інформації, наявність маршрутів  і каналів зв'язку т.д.);
  • комплектація й пакування (простота і легкість з точки зору логістичного обслуговування з одночасним збреженням впливу на освітню активність);
  • зв’язок (можливість одержання як кінцевої, так і проміжної інформації( моніторингового контролю рівня освіти)  в процесі  руху  користувачів до поставленої мети).

Немає коментарів:

Дописати коментар