- глобальні;
- загальні;
- регіональні;
- спеціальні;
- локальні;
- групові;
- індивідуальні.
Глобальною (головною) задачею логістики є досягнення максимального ефекту з мінімумом витрат в умовах нестабільної ситуації на ринку освітніх послуг.
До глобальних задач педагогічної логістики відносять також моделювання логістичних систем і умов їх надійного функціонування в глобальній інформаційній системі Інтернет.
До загальних задач педагогічної логістики відносяться:
- створення освітніх систем для регулювання матеріальних та інформаційних потоків;
- контроль за рухом користувачів в освітніх інформаційних потоках;
- визначення виграшної стратегії навчання і успішної технології фізичного переміщення користувачів у межах освітніх систем;
- розробка способів управління рухом освітніх послуг;
- стандартизація рівнів освіченості користувачів й умови використання їхнього ресурсу та досвіду;
- виявлення незбалансованості між потребами в освіті і можливостями купівлі освітніх послуг й отримання досвіду;
- прогнозування обсягів загальної освіченості користувачів, їх збагачення досвідом та самореалізації;
- прогнозування попиту на освітні товари, що виробляються і переміщуються в рамках логістичної системи;
- розподіл інформаційних засобів навчання між користувачами;
- оптимізація технічної і технологічної структур автоматизованих освітніх-технологічних комплексів для дистанційного навчання;
- організація вільного і паролевого обслуговування споживачів освітніх систем.
До спеціальних задач логістики можна віднести:
- cтворення мінімальних інформаційних запасів;
- максимальне скорочення часу зберігання інформації в запасах;
- оптимізація часу передавання інформації між користувачами.
Задача управління логістикою на практиці зводиться до управління кількома компонентами, що становлять так званий«logistics mix»:
- навчальні приміщення (окремі спеціальні будівлі, центри дистриб’юції освітніх послуг, приміщення для лабораторних та практичних занять);
- запаси (обсяги інформації для кожної професії, місце знаходження інформаційного запасу);
- передавання інформації(види зв'язків, часові терміни, види та формати інформації, наявність маршрутів і каналів зв'язку т.д.);
- комплектація й пакування (простота і легкість з точки зору логістичного обслуговування з одночасним збреженням впливу на освітню активність);
- зв’язок (можливість одержання як кінцевої, так і проміжної інформації( моніторингового контролю рівня освіти) в процесі руху користувачів до поставленої мети).
Немає коментарів:
Дописати коментар